Ieri la 6:13 pm un prieten ma intreaba daca e adevarat ca “IC a iesit din Kuponiada”. la 6:24 ajunge la mine aceeasi idee, de la project managerul Kuponiada – cica aflase, prin cineva, “de la un account de la concurenta”. La 7:29 mi se atrage atentia ca ar fi aruncat cineva ideea asta si pe refresh.ro.

Ideea cu zvonurile e ca trebuie sa aiba o legatura cu realitatea, cat de mica. S-a intamplat ceva, s-a inteles altceva, s-a transmis cu totul altceva si apare un subiect numai bun de conversatie la tigara. In facultate slabisem la un moment dat vreo 9 kilograme – si ma laudasem la cativa prieteni cu asta. Dupa cateva saptamani, ma intalnesc cu amic care aflase ca slabisem 15 (!) Chiar e interesant sa presupui in cati pasi s-a crescut de la 9 la 15 – si care au fost infloriturile care au aparut  pe traseu.

Cand insa nu exista nicio legatura cu realitatea — incepi sa iti pui traditionala intrebare “WTF”? Care sa fie interesul unui jucator sa spuna comerciantilor ca un site in top 4/5 jucatori se “desparte” de compania mama? In conditiile in care doar 2 jucatori relevanti pe piata asta au in spate companii cu vechime si istoric in Romania, iar pentru noi prezenta in cadrul retelei cu cel mai mare reach pe site-urile de lifestyle feminin din Romania reprezinta un USP clar? Ce minte bolnava sa ai sa inventezi astfel de chestii pentru a spera ca iei, acolo, niste procentzele de piata?

De ce naiba sunt asa putini oameni in piata noastra de online care sa se concentreze pe cum sa isi faca treaba cat mai bine si nu pe ce fac ceilalti / cum sa le-o traga? Sa ne mai miram ca tortul e atat de mic?