Anul acesta am pregatit participantilor un numar de 8 workshop-uri, dintre care 3 formate din 2 module. Dupa cum veti vedea mai jos, cei care le tin sunt alesi unul si unul:

PPC

Ati auzit de “enhanced campaigns“? Dar de “dynamic search ads“? Sunt cateva dintre noile tehnologii prin care Google incearca sa ia un share mai mare de piata — o sa aflati mai multe despre ele de la Elisabeta Moraru, Industry Manager Google si de la  Cristian Ignat, PPC Marketing Manager 2Parale

SEO

Lisa Myers de la Verve Search si Cosmin Negrescu, CEO-ul SEO Monitor, impart workshopul de SEO pentru a discuta cele mai noi strategii pentru o buna optimizare. Lisa este unul din specialistii cei mai buni din UK, unde a primit premiul pentru “Search Personality of the Year 2011” la UK Search Awards. La aceeasi gala, Verve Search (compania condusa de Lisa) a castigat si “Best SEO Campaign”.

Social Media

Stiti pe cineva mai potrivit decat Manafu sa tina un workshop pe social media? 🙂

Usability

Scena workshop-ului de usability este impartita de doi specialisti din Ucraina – Paul Ryazanov, Director of Business development si Marina Ryashchikova – Head of Usability/UI, amandoi la Promodo. Paul a vorbit de curand la 2 evenimente din US – CloudConExpo (San Francisco) si PubCon (Las Vegas) – asa ca ne mandrim ca am reusit sa aducem o bucatica din Las Vegas si la Timisoara 🙂

Mixul de media 

Doru Panaitescu discuta despre optimizarea investitiei in publicitate online – ca e vorba de Facebook Ads, Google Ads sau bannere, advertoriale sau virale?

Analytics

Pe segmentul de Google Analytics l-am invitat pe Claudiu Murariu, cofondatorPadicode, care are sa va impartaseasca foarte multe lucruri interesante si, mai ales, utile.

Email marketing

By Hannah Tometzki, Tipsy & Tumbler, and Andrei Georgescu, fondator si Managing Director WHITE IMAGE.

Marketing afiliat

Ultimul dar nu cel din urma, Vlad Stanila, Portfolio Manager 2Parale prezinta ingredientele unui program de afiliere de succes.