Mi-a placut titlul lui Alex din articolul de astazi: Candva “Mecca Internetului”, site-urile de reduceri, pe minus colectiv

Interesant e ca top 3 jucatori – Zumzi, Groupon si Fundeal au pierdut ~ 1.3 milioane de EUR si in 2012, an in care piata incepuse deja sa stagneze. Conform cifrelor Redutti, stagnarea pietei a inceput din august 2011 si a continuat cca un an, dupa care volumele au inceput sa scada constant si accentuat (ca idee, iunie 2013 a fost cu 40% sub iunie 2012).

Noi suntem happy ca in ciuda unei scaderi mari, a faptului ca nu mai suntem jucatorul #2-3 ci #5-6, am inceput sa restructuram businessul inca din septembrie ’11 a.i. 2012 l-am terminat pe breakeven dpdv al costurilor directe. Pentru ca da, face sens sa investesti in marketshare cand piata creste galopant, insa cand piata stagneaza / scade focusul trebuie sa se mute pe profitabilitate.