envyVineri noapte s-a tras linie la concursul initiat de Envy, iar marti urmeaza tragerea la sorti, cu comisie si in prezenta unui notar public, ca la carte. Atunci se afla si cine castiga premiul de 1000 EUR – tinuta de seara & bijuterii asortate.

Am cea mai mare incredere ca in 6 luni, Envy va deveni principala resursa de informare pentru femeile din Romania, inainte de a pleca la shopping de haine, incaltaminte, accesorii si produse de infrumusetare. Si asta pentru ca reprezinta cea mai completa si accesibila resursa de acest gen, oferindu-le utilizatoarele poze si prezentari ale produselor, preturi si disponibilitate in magazine. Deja sunt prezente pe site branduri ca Yokko, TinaR, Ziggo, Mario, Il Passo, Cerruti, Calvin Klein, Luca, Valentino, Ziggo, Lollipops, Triumph, More & More. And the best is yet to come 😉

In plus, Envy este un proiect interesant si pentru ca nu reprezinta publishing clasic, ca oricare alt site dezvoltat pana acum de InternetCorp. Shopping-ul este unul dintre lucrurile extrem de importante pentru femei, iar focus-grupurile pe care le-am facut ne-au demonstrat ca intuitia nu ne inseala. In plus, spre deosebire de portalurile de lifestyle feminin, advertiserii gasesc pe Envy chiar audienta de calitate, care are intentii clare de a cumpara produse din zona de fashion & beauty – lucrul asta va putea fi dovedit, insa, abia in noiembrie / decembrie cand vor iesi primele date de audienta de la Spring, furnizorul ales de DI BRAT. Probabil shop-urile online prezente cu produse pe Envy (ca TaraFashion sau Just4Girls) se vor convinge cu mult mai mult timp inainte.

[update] ca sa raspund unei intrebari primite zilele trecute – targetul nostru este ca, pana la finalului anului, InternetCorp sa fie prezent in Top 10 site-uri de femei cu toate cele 3 site-uri ale sale: Kudika, Envy, Garbo.