am fost intrebat de cateva ori bune, in ultimele saptamani, cum de nu facem in Bucuresti ecomTIM-ul, mai ales cu line-up-ul asta de speakeri (si, apropo, mai vor fi publicate in urmatoarele zile cateva nume tari, doar asa pentru a pastra tensiunea :P).
raspunsul e simplu: pentru networking. la ecomTIM participantii si speakerii sunt “locked-in”. nu e ca in Bucuresti, unde vii pentru 2-3 ore, te intorci la birou, seara esti acasa cu familia. la ecomTIM, daca nu esti cumva din Timisoara, nu ai unde sa te duci 🙂 si atunci – cunosti oameni, stai de vorba cu ei, apar oportunitati de business.
pentru IC, participarea mea la ecomTIMul de anul trecut a insemnat 2 lucruri importante:
1. descoperirea marketingului afiliat — ca idee, in fiecare dintre ultimele luni ale lui 2012 am inregistrat venituri cat in tot 2011; si asta fara sa folosim niciun banner 😀
2. intrarea in eCommerce, deocamdata cu pasi mici, prin lansarea Kidz.ro pe finalul anului
sper ca dupa editia din acest an a ecomTIM sa apara si sa punem in aplicare idei cel putin la fel de interesante si generatoare de venituri.