Promiteam cu ceva timp in urma ca aici, pe seceleanu.ro, voi scrie despre providerul de solutii de ad-serving ales. Orlando a fost insa ceva mai rapid 😉 Ca idee insa, nu a fost deloc o decizie grea – DoubleClick este o solutie utilizata deja de catre AdEvolution si MP Interactiv si cred ca are toate argumentele sa isi maximizeze baza de clienti. Iata de ce m-am gandit sa notez mai jos principalele noastre argumente.

1. Pentru ca este numarul 1 in lume. Nu pot gasi o explicatie mai buna decat asta, pentru a-i descrie – cca. 8,500 de miliarde de bannere servite pana in prezent.

2. Pentru ca este mai presus de orice suspiciune. DoubleClick nu este afiliat cu nimeni, nu are interese in zona publicitatii online din Romania, nu detine actiuni la vreun publisher, agentie, regie sau client. Ca si client / agentie, imi vine mult mai usor sa utilizez un astfel de soft – a folosi un adserver dezvoltat inhouse este, cred, ca si cum te-ai duce la client cu un studiu socio-demografic al utilizatorilor facut de tine, fara a apela la un provider third-party. (Stiu, o sa se spuna ca si noi avem cifre din astea, dar in curand le vom inlocui cu cifre auditate independent – chiar inainte de a iesi BRAT cu studiul.)

3. Pentru ca beneficiaza de suport, mentenante si upgrade. Am avut o problema tehnica si am scris echipei de suport tehnic. In cateva ore aveam raspunsul – banuiesc ca daca am fi sunat am fi rezolvat-o mai repede. In plus, de 11 ani se lucreaza continuu la dezvoltarea sa.

4. Pentru ca sunt deja in Romania. Daca nu ar fi avut deja experienta pietei, probabil ar fi fost mai putini deschisi la a creste size-ul fisierelor pe care le incarcam. Cred ca s-au mai confruntat cu bannere de 200 Kb si in trecut 🙂

5. Pentru ca nu sunt extraordinari de scumpi. Si chiar daca erau, era in interesul InternetCorp, ca publisher, sa aleaga solutia cea mai buna calitativ. Pentru ca este un tool care te ajuta direct in procesul de vanzare, la fel ca si studiul BRAT, despre finantarea caruia Dragos avea o parere foarte transanta. Parere pe care si eu unul o sustin pana la capat 😉