S-a anuntat deja ca am cumparat Urbo.ro. Am scris mai pe larg un post pe blogul InternetCorp despre asta – si despre ce inseamna Urbo. Despre cele peste 100,000 locatii prezente pe site, despre UGC, despre checkin-uri si despre concurenta. Numai de bine!
Titlul acestui post e inspirat Dragos.
N-as vrea sa va stric bucuria si excitmentul, probabil ca ai obtinut un pret bun impartit la “100k de locatii” versus cat ar costa sa faceti voi o baza din asta de date peste o baza de date de useri.
Dar o baza de date cu lifturi, parcari, confectii metalice, locuri de joaca sau transport maritim samd mi se pare departe de a fi considerat ca un website macar inclus la categoria entertainment, general vorbind, sau goingout, in particular.
Asa ca da, poate si eu as compara la trafic metropotam cu wallstreet.ro insa cele doua nu prea au legatura una cu alta, tot asa cum urbo nu are legatura nici cu entertainmentul si nici cu goingoutul.
Altfel, poate intentia de a angaja oameni care sa produca un tip de continut despre entertainment sau goingout peste baza asta de date poate va face ca in viitor o astfel de comparatie sa aiba sens. Pana atunci, urbo nu prea are legatura cu 24 fun, sapteseri, metropotam sau alte ghiduri de iesit in oras.
My 2 cents, of course, nu inseamna ca nu o sa va iasa, traficul si continutul sunt ieftine in ziua de astazi… good luck.
Dragos – intr-adevat urbo e mult mai complet decat pare la prima vedere. Pe harta iti apar inclusiv bancomate, muzee, notariate si centre xerox, pentru ca se doreste un tool cat mai util care sa te ajte sa le identifici repede, in oras.
Atat urbo cat si celelalte ghiduri de iesit in oras traiesc, nu-i asa, din publicitate locala (nu stiu daca fix asta e termenul, stii ce vreau sa spun). De altfel, #1 in lume, yelp, are de toate – de la instalatori la dentisti la avocati de divorturi. La fel exista si la noi incercari timide de extindere a domeniilor, inclusiv si voi aveti clinici, florarii si companii de curierat
Si, btw nu ne deranjeaza ca avem o baza de date cu locuri de joaca, IC va mai anunta in curand un alt nou proiect
Evident, insa coreul siteului nostru nu sunt bazele de date pe care le are pana si pagini galbene. De aia metropotam e site de going out si urbo nu 😀
Iar in Romania, din cate stiu eu, celelalte ghiduri de going out au sub 5-10% din incasari din publicitatea locala. In lumea asta, cupoanele nu sunt asta, chiar daca voi le impachetati asa… E o diferenta intre mica publicitate si cupoane, chiar mare.
In rest, da, normal, directia voastra trebuie sa fie cupoane plus DB ziceam si eu pe blog, chiar acum doi ani de zile.