New York Times intentioneaza sa introduca noi tipuri de abonamente, cu preturi mai mici, datorita incetinirii cresterii numarului de abonati:
New offerings in development include a lower-priced paid product providing The Times’s “most important and interesting stories”; lower-cost packages focused around subjects such as politics, technology, opinion, the arts and food; and a more expensive product that would include “extras” such as access to Times events.
Earlier this week The Times said it is exempting its online videos from its pay wall, suggesting that they aren’t driving enough subscriptions or attracting enough views under the current system. (via AdAge)
Apropo, scurt exercitiu de imaginatie — voi ce ati alege? (1) ZFCorporate (2,200 EUR/an), sau (2) un abonament all inclusive la NYTimes.com (~ 348 EUR) si unul la WSJ.com (238 EUR) si ati mai economisi si peste 1600 EUR?
compari mere cu pere
de ce? care e diferenta fundamentala?
Sunt produse total diferite, targetate unor audiente diferite si implicit pretul lor nu poate fi comparat. E ca si cum ai compara lexusul tau cu toyota mea spunand ca ambele te duc din punctul a in punctul b dar eu am economisit la bani
Mihai, vezi ca un abonament print la ZF e 550 ron/an, adica 127 euro/an. Greu cu targetarea asta, greu.
@dragos, @orlando – imi cer scuze daca compar mere cu pere, inseamna ca nu am inteles conceptul ZF Corporate. Pentru mine este editia cu plata a unui ziar de business, cu un fee lunar/anual urias. Sa mor daca sunt ironic sau fac misto, nu neg ca e posibil sa imi scape ceva.